Thursday, May 21, 2015


Sekarang ramai juga yang nak save budget bila nak berkahwin. Yela, semua benda nak ambil kira dari pelamin, hantaran, makanan, gambar dan lain-lain. Antara perkara-perkara yang sering nak di-cut dalam budget perkahwinan adalah perkara-perkara yang kecil seperti photo booth, photographer dan kad kahwin. Sebab benda-benda macam ni kadang-kadang boleh suruh kawan-kawan atau pun adik beradik yang buatkan. Tapi kalau suruh diorang buatkan pon kena keluar jugak duit belanja tapi takde lah mahal cam upah photographer dan designer professional. Cuma, hasilnya mungkin tidak secantik atau se-professional yang diinginkan, tapi kalau redho je takpe la..

So, terkadang-kadang tu terpikir jugak kan kalau lah aku pandai nak design-design berbagai ni, tak payah susah-susah nak suruh kedai atau designer pro untuk buat kad kahwin kita. Budget pon save dan hasilnya tentulah puas hati sebab kita yang buat sendiri. Tapi nak belajar bukan murah jugak nak pegi kursus adobe ni. Nak belajar kat Youtube pon payah sebab tak cover tajuk ape yang perlu kita belajar dan kadang-kadang tenet slow plak, jadi tak jadi terkuburlah hasrat nak belajar tuh.



Untuk itu, DVD Video belajar Adobe Illustrator adalah jawapan untuk permasalahan tersebut. Video ini cover versi CS4 dan versi2 bawahan dan versi terbaru sampai CS6. Sesuai untuk beginner dan intermediate. Sesuai untuk buat design pada kad kahwin, bunting, flyer, business card dan semua yang berkaitan grafik. Grafik yang akan terhasil daripada Adobe Illustrator adalah vector grafik yang tak akan pecah walau anda besarkannya berbanding grafik dari Photoshop yang menggunakan format pixel. Video ini terbahagi kepada 18 chapter:

1) Navigating Illustrator
2) Advanced path techniques
3) Drawing & Redrawing
4) Blends & Meshes
5) Transparency
6) Creating Patterns
7) Working with type
8) Working with images
9) Color management
10) Using liquify & envelop tools
11) Creating symbol
12) Creating & using brushes
13) Live effects & graphic styles
14) Live Colors
15) Creating & formatting graphs
16) Illustrator actions
17) Exploring export option
18) Creating flash animation


Harga: RM20
Penghantaran percuma seluruh semenanjung!
Berminat: email: creativecrewz@yahoo.com
                 whatsapp: +0176166291
atau terus beli melaui Paypal:-

Share/Bookmark

Coming Soon!!!

Coming Soon!!!